fbpx
keyboard_backspaceTilbake til bloggen

De 12 beste iskrem beger design vi har sett

Av Elida Unneberg · 16. april 2020

I Limepack har vi arbeider med bedrifter og kunder fra hele Europa, som alle gjerne ville ha personaliserte iskrem begre. Designteamet vårt kan hjelpe deg med å lage ditt design, eller så kan vi hjelpe deg med å trykke et design du allerede har lagd. 

Nedenfor går vi gjennom forskjellige typer iskrembeger og deres design, som har vært brukt til å representere virksomheter på messer, arrangementer og mye annet. Her har vi valgt 12 design vi har lagd for kunder, og vi håper dette kan gi dere inspirasjon for deres neste design. 

Alle våre iskrembeger er trykket med CMYK farger, som betyr at begrene kan ha uendelig antall forskjellige farger i designet, uten noen ekstra kostnader.  

Heinzel

Heinzel Group lager maskiner, blant annet gaffeltrucker, og jobber med entreprenør arbeid, noe de får frem i designet sitt på en morsom og kreativ måte. Gaffeltrucken løfter iskremen, mens to arbeidere er i gang med å løfte vaffelen opp. Designet er originalt og det sikrer at det er noe kunden legger merke til. Den hvite bakgrunnen er også en god kontrast farge, da den gjør at illustrasjonene står sterkt frem. 

MFIT 

Mfit har som fokus å produsere sunne snacks for fitness elskere, og de har derfor valgt å lage logo trykte iskrembeger for å servere den sunne, hjemmelagde isen deres. Ettersom logoen deres er i en lys farge, valgte de å bruke sort, i stedet for hvit, som bakgrunnsfargen deres. Dette hjelper til med å få logoen til å ‘poppe’ ut av designet og stå tydelig frem. M’en i logoen deres har også blitt tegnet for å visualisere en puls som slår. På denne måten trenger de ikke andre illustrasjoner i designet sitt, da logoen selv sender et budskap. 

Rolly Ice Cream 

Rolly har valgt å bruke sitt iskrembeger til mer enn bare et vakkert eller tiltrekkende design. Ettersom Rolly er aktive på sosiale medier, og bruker dette som en plattform for å nå flere kunder, har de gjort det enkelt for kunder å finne dem på sosiale medier gjennom QR koder. 

Rolly har også valgt å inkludere en illustrasjon i designet deres som forklarer at de ikke bare lager vanlig is, men heller bruker en spesiell metode hvor de ruller isen. 

Hansen 

Det er ingen tvil om at Hansens iskrembeger design gir en følelse av at iskremen deres er lagd av organiske og naturlige råvarer. Det første man legger merke til er en illustrasjon av en gårdsjente som holder en is. Hun forteller alle at Hansens fløteis er av høy kvalitet, og kuen ved siden av henne representerer at isen deres er lagd av fløte som kommer for kuer og dansk landbruk. 

Cucamonga

Dette designet er en energi-booster uten like, som tiltrekker oppmerksomhet fra alle som ser det. Det fargerike designet gir en eksotisk følelse, og trekker med en gang tankene dine til en varm sommer med frisk is. Papegøyene som spiser frukten fra iskremen symboliserer at isen er lagd av friske frukter og at den smaker så godt at selv ikke papegøyen kan holde seg unna den. 

Reaktor 

Reaktor har vært veldig illustrative i designet deres for iskrem beger, og lagde dette designet for en messe de skulle delta i. Ikke bare var det viktig for dem å skille seg ut, men ettersom de jobber som designere og konsulenter for tech-bransjen ville de også vise frem noen av deres illustrative kompetanser og vise at de turte å skille seg ut fra mengden. De forskjellige fargene brukt i designet står i perfekt kontrast til hverandre, og gir hele designet et ordentlig science-fiction følelse. 

Cafe Alfred 

Cafe Alfred har valgt en klassisk, vintage stil av iskrembegrene deres. Tekstfonten i designet er tidløst og elegant – noe som fremhever kvaliteten og autentisiteten av produktet de selger. Den rosa bakgrunnen gjør designet mer moderne, noe som gir en fin balanse til den mer formelle skriften. Cafe All Fred tilbyr kundene sine et klassisk produkt av høy kvalitet. Dette gjenspeiles i atmosfæren på kafeen, hånd i hånd med disse iskrembegrene. 

Gelato Vero 

Gelato promoterer enkelt og effektivt at de selger italiensk is ved å ha det italienske flagget i designet deres. Den lyseblå bakgrunnsfargen funker godt som en komplementær farge til den hvite skriften og vaffelen med isen i. Den lyseblå fargen gir også en sommer stemning og får oss til å lengte til havet og god italiensk iskrem. 

Glace Artisanale L’AUgustine 

Glace har valgt den store modellen av våre iskrembeger, som muliggjør ett ordentlig stort og tydelig trykk av designet. Den blanke overflaten sammen med fargevalgene i designet gjør at kundene ikke overser dem, heller ikke sett på avstand. Logoen er plassert rundt begeret tre steder, noe som gjør det umulig for kunder og potensielle nye kunder å overse logoen deres. 

Ker ar beleg 

Designet på Ker ar Belegs iskrembeger har et enkelt formål, og det er å vise frem logoen deres til så mange mennesker som mulig. Dette skyldes av at de skulle på en messe og ville at logoen deres skulle ses av mest mulig mennesker, slik at folk enkelt kunne finne frem til deres stand. På denne måten spiller det ikke en rolle hvordan folk holder begeret deres – logoen vil alltid være synlig. 

Eiscafe 

Eiscafe har valgt et design der bare logoen deres blir eksponert på begeret. Designet gjenspeiler virksomheten deres og de produktene som de tilbyr. Designet er lagd i pastellfarger, noe som gjør at begrene har samme stil som innsiden av kafeen deres. Dette gir et veldig helhetlig estetisk inntrykk for kundene deres. 

Carl-zone 

Det er ikke bare iskremkafeer som kan benytte seg av iskrem beger. Carl-zone er ett eksempel på dette. Logoen deres viser mangfoldighet i produktene deres. Videre er designet av logoen deres brukt til å gi kundene hjemmesiden deres, noe som oppfordrer folk til å også bestille hjemmefra.

Norwegian content marketer at Limepack

Alle blogginnlegg arrow_forward
Gå til Limepack
Følg oss på